השוואת מחירי מדרסים – לקנות חכם!

הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
תפסיקו לסבול! השאירו פרטים עכשיו ותוך זמן קצר המדרסים יהיו אצלכם!

השוואת מחירי מדרסים

אין ויכוח על העובדה שמדרסים יכולים לסייע לטיפול במגוון רחב בעיות אורתופדיות. טובי המומחים ממליצים למטופליהם על רכישה של מדרסים ולמעשה כיום השימוש במדרסים אורתופדיים מהווה חלק בלתי נפרד מהמערך הטיפולי בבעיות רבות מספור.

לרוע המזל, מטופלים רבים לא טורחים לבצע השוואת מחירים לפני הרכישה ובעקבות כך משקיעים סכומים גבוהים יותר במדרסים ממה שהיו יכולים להוציא לו היו טורחים לבצע סקר מחירים מקדים. במאמר שלפניכם נדון בדרכים השונות שבהן ניתן לבחור כדי ליהנות ממחירים נמוכים יותר.

טכניקות הייצור השונות

אחד הגורמים המשפיעים ביותר לכאן או לכאן על העלות הסופית של המדרסים הוא טכניקת הייצור שבה עושים שימוש לצורך הכנת המדרסים. קיימות טכניקות ייצור רבות ומגוונות, החל מטכניקות שדורשות הכנת תבנית גבס של כף הרגל של המטופל וכלה בטכניקות חדישות במיוחד בהן נעשה שימוש בציוד מחשוב מתקדם.רגליים

לפיכך מומלץ לבדוק את רמות המחירים אצל כמה יצרני מדרסים תוך התייעצות עם האורתופד שסיפק את ההפניה למדרסים בנוגע לטכניקת הייצור המשלבת בין איכות גבוהה למחיר נמוך באופן המוצלח ביותר. באותה נשימה יש לציין כי גם החומרים מהם מיוצרים המדרסים משפיעים במידה רבה על העלות הסופית של המדרס.

החזרים מקופות החולים

רבים לא מודעים לכך, אבל כיום כל קופות החולים בישראל מציעות למבוטחים שלהן לקבל החזרים עבור רכישת מדרסים. עם זאת, על מנת למקסם את הסיכויים לקבלת החזר כספי עבור רכישת מדרסים, יש להקפיד על ההנחיות הבאות:

  • יש להקפיד על קבלת הפניה לרכישת מדרסים אך ורק מרופא הקופה ולא מבית חולים או מרופא פרטי כיוון שקופות החולים לא מספקות החזרים עבור מדרסים שנרכשו ללא הפניה של אורתופד שעובד בקופה.
  • באופן דומה יש להימנע מרכישת מדרסים מספקים שלא נמצאים בהסכם עם הקופה. את רשימת הספקים בהסכם ניתן לקבל מהאורתופד שמטפל בכם או ממזכירות הקופה.
  • ישנו מגוון רחב של מצבים שבהם הקופות לא מספקות החזרים כמו למשל במצבים שבהם המדרסים נדרשים בעקבות תאונת דרכים כיוון שאז ההחזר צריך להתקבל מהמוסד לביטוח הלאומי. בכל מקרה ומקרה יש לבדוק לפני הרכישה ממי צריך להתקבל ההחזר מראש על מנת לקצר תהליכים.

השוואה של מחירי המדרסים לטווח ארוך

אמנם המדרסים האורתופדיים המודרניים מיוצרים מחומרים עמידים מאוד וכתוצאה כך ניתן לעשות בהם שימוש במשך שנים ארוכות ללא חשש מבלאי, אך גם המדרסים העמידים ביותר לא מספקים חסינות מושלמת מפני נזקי הזמן. לפיכך אחת לכמה שנים ישנו צורך להחליף את המדרסים באחרים.

בנוסף לכך, כאשר מדובר במדרסים עבור ילדים או מתבגרים, ישנו גם כן צורך לייצר אחת לזמן מה מדרסים חדשים וזאת כיוון שהמבנה האנטומי של כף הרגל משתנה לאורך ההתבגרות ושימוש במדרס שאינו מתאים עוד למבנה האנטומי של הרגל, עלול להוביל למגוון רחב של בעיות אורתופדיות ואף להביא להחמרה של הבעיות הקיימות.כסף

לאור כל זאת, חשוב ביותר במהלך ההשוואה של המחירים לשאול את היצרן או את הספק לגבי העלות של יצירת מדרסים חדשים וכן לגבי העלות של התאמה מחודשת של מדרסים. במקרים מסוימים נתון זה יכול להשפיע במידה רבה על ההחלטה שלכם.

לסיום גם אם אתם מעוניינים לרכוש את המדרסים כמה שיותר מהר, ההמלצה שלנו אליכם היא לא למהר ולערוך סקר יסודי ומקיף ככל האפשר. על ידי בחינה מעמיקה של מחירי המדרסים ניתן לחסוך מאות שקלים במעמד הרכישה.

יוסי סוויסה

יוסי סוויסה

יוסי סוויסה מנהל ומייסד הפורטל הישראלי למדרסים. המפורטל המקיף והמקצועי ביותר בתחום המדרסים, כל מה שרציתם לדעת על מדרסים במקום אחד.

אהבתם? שתפו!
הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!