מדרסים לשחקני טניס

הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
תפסיקו לסבול! השאירו פרטים עכשיו ותוך זמן קצר המדרסים יהיו אצלכם!

מדרסים לשחקני טניס

שחקני הטניס מפעילים על כפות הרגליים שלהם עומסים כבדים ומעמידים אותן בפני אתגרים לא פשוטים במהלך כל משחק ומשחק.

כך, למשל, אפשר לציין שמשחק הטניס מתאפיין בריצות מהירות למרחקים קצרים מאוד, בבלימות פתע, בשינויים מהירים של כיוון התנועה, בקפיצות גדולות, בגלישה של הרגליים על הקרקע ועוד. מדרסים לשחקני טניס

לפיכך אין זה פלא ששחקני טניס חובבים ומקצוענים כאחד נוטים לסבול משכיחות גבוהה במיוחד של בעיות בכפות הרגליים ובקרסוליים יחסית לעוסקים בסוגי ספורט אחרים ולאוכלוסייה הכללית.

מדרסים לשחקני טניס להפחתת הסיכוי לפציעות

כל המומחים בתחום אורתופדיית הספורט תמימי דעים בנוגע לכך ששימוש במדרסים אורתופדיים מותאמים אישית יכול להביא להפחתה משמעותית בסיכוי לפציעות. הדבר נכון במיוחד עבור שחקני טניס אך באופן כללי נכון עבור העוסקים בכל סוגי הספורט הכרוכים בריצה, קפיצה, ניתורים ושינויי כיוון מהירים דוגמת כדורסל או כדורגל.

המדרסים האורתופדיים המותאמים אישית משפרים את האחיזה של הרגל בנעל, משפרים את היכולת של הרגל להתמודד עם הזעזועים הרבים שמתרחשים במהלך המשחק, תומכים במבנים השונים של הרגל בעצירות הפתאומיות של התנועה, שומרים על מערכת היציבה ועל הברכיים ועוד.

https://www.youtube.com/shorts/pEhZgcS-FTk

מדרסים לשיפור הביצועים

מדרסים לשחקני טניס תורמים ישירות לשיפור הביצועים, שחקני טניס נוקטים בכל הצעדים העומדים לרשותם כדי לזכות ביתרון. בין היתר מדובר על התאמה של מדרסים אורתופדיים המתאימים למשחק הטניס. מדרסים אורתופדיים בהתאמה אישית מביאים לשיפור היכולות של השחקנים באופן הבא:מדרסים לשחקני טניס וספורטאים נוספים

  • ריכוך הצעדים מוביל לביטחון רב יותר בתנועה.
  • שיפור בחלוקת המשקל על פני כף הרגל מוביל לתנועה חלקה יותר ומהירה יותר.
  • שיפור אחיזת הרגל בנעל מוביל ליכולת זינוק משופרת.
  • השימוש במדרסים אורתופדיים מפחית את שכיחות הפציעות ולפיכך מאפשר למתאמנים ליהנות מכושר גופני משופר ומייתר את הצורך במנוחה.
  • מאחר והמדרסים מפחיתים את העומס המופעל על חלקי הרגל השונים, בסופו של המשחק השחקנים פחות עייפים.
  • בחירה במדרסים מותאמים אישית לשחקני טניס מאפשרת ביצוע של פניות חדות ופתאומיות בכיוון התנועה מבלי לחשוש מנקעים בקרסול או מתיחה של רצועות בקרסול.

מדרסים לשחקני טניס להתמודדות עם בעיות אורתופדיות במהלך המשחק

עד כה דנו ביכולת של מדרסים לשחקני טניס להפחית את הסיכוי לפציעות וביכולת שלהם לשפר את הביצועים של שחקני הטניס. כדאי לציין את אחד התפקידים החשובים ביותר של המדרסים – התמודדות עם בעיות אורתופדיות שונות שמקורן בכפות הרגליים.

מגוון בעיות אורתופדיות בכף הרגל אינן משפיעות על חיי היומיום מבחינה רפואית, היות והעומסים השגרתיים המוצבים על כפות הרגליים באופן שגרתי אינם גדולים יתר על המידה. עם זאת, במידה והעומסים המופעלים על כפות הרגליים נהיים גדולים מדי, הבעיות מתחילות לבוא לידי ביטוי מבחינה קלינית.

כך למשל שחקן טניס חובב יכול לחיות בשלום עם מצב קליני של כף רגל שטוחה ולא לסבול מכך כלל. למעשה, במקרים מסוימים ייתכן כי אפילו לא יהיה מודע לכך שהוא סובל ממצב זה. עם זאת, כאשר ישחק טניס ויעמיס על הרגל שלו עומס גדול מהרגיל, ישנו סיכוי לא רע שהקריסה של הקשת האורכית בכף הרגל תבוא גם תבוא לידי ביטוי מבחינה קלינית.

על ידי שימוש במדרס אורתופדי המותאם אישית לכף הרגל של השחקן ולבעיה ממנה הוא סובל, ניתן להקדים תרופה למכה ולמנוע החמרה של מצב רפואי קיים. במקרה הנ"ל מדובר על מדרס אורתופדי שמעוצב באופן כזה שמאפשר לו לתמוך בקשת האורכית של כף הרגל ולמנוע את הקריסה שלה בזמן הנחיתה מזינוק או קפיצה למשל.

מדרסים לשחקני טניס – מה הם היתרונות בלבישת זוג מדרסים בעת ביצוע פעילות גופנית לדוגמת טניס

כפי שהצלחנו להבין מקריאת השורות שקדמו לשורות אלה, מדרסים יכול להיות נהדרים לאנשים שמבצעים פעילות גופנית, בדגש על אנשים שמבצעים פעילות גופנית לדוגמת טניס. אם תסתכלו באגודות הספורט המקצועניות ברחבי העולם כולו, תגלו שברובן נעשה שימוש שגרתי במדרסים אצל כלל ספורטאי האגודה. ואם עדיין לא השתכנעתם למה לרכוש מדרסים לשחקני טניס, אלו הם היתרונות בלבישת מדרסים עבור שחקני טניס:

  • מדרסים מורידים את העומס מכף הרגל בזמן ביצוע פעילות גופנית.
  • מדרסים לשחקני טניס מסייעים בטווח התנועה של הרגל – מה שמתאים לתנועות חדות ומהירות, בדומה לתנועות שמבוצעות במהלך משחק טניס.
  • מדרסים לשחקני טניס עשויים למנוע הופעה של פציעות עתידיות, וכלל, מחקרים רבים מצביעים על כל שאנשים שמתאמנים עם מדרסים חווים פחות פציעות אורטופדיות.

מדרסים לשחקני טניס – כיצד הליך רכישת המדרסים עשוי להיראות

מדרסים לשחקני טניס מקצועייםמדרסים מיוצרים בהתאמה אישית, ועל כן, ישנו תהליך קטן שאתם עשויים לעבור עד שתקבלו את המדרסים שלכם. ההליך הוא כדלקמן:

  1. פגישה ראשונית עבור ייצור מדרסים לטניס– במהלכה יילקחו ממכם פרטים ומדדים רבים, שיסייעו בייצור המדרסים שלכם בהתאמה אישית ומלאה לכף הרגל שלכם. למשל, האדם שיבדוק אתכם, ישים דגש על איך אתם עומדים ואיך אתם הולכים, האם יש פערים מסוימים בין כפות הרגליים שצריך לשים עליהם דגש בתהליך הייצור. 
  2. ייצור של מדרסים לטניס – בהתאם למדדים השונים שנלקחו.
  3. פגישה נוספת – לצורך מדידת המדרסים, וביצוע תיקונים במדרסים במידה וישנו צורך ממשי בכך.
  4. מזל טוב! אתם מחזיקים בידכם זוג מדרסים חדש.

כעת, כל שנותר לכם למעשה הוא לברר איפה הכי מומלץ לייצר עבורכם מדרסים בהתאמה אישית. מומלץ לדבר עם אנשים שאתם מכירים בתחום ולבקש אחר המלצות. תוכלו להשוות בין כמה מקומות ולקבל החלטה. כמובן שכל מקום שמכבד את עצמו יאפשר לכם לנסות את המדרסים כמה פעמים למשך תקופה כדי שתראו אם אתם אכן מרגישים בנוח. תוכלו לברר האם מגיע לכם החזר על המדרסים דרך קופות החולים, הביטוח הפרטי המשלים שלכם או הטבות אחרות. 

יוסי סוויסה

יוסי סוויסה

יוסי סוויסה מנהל ומייסד הפורטל הישראלי למדרסים. המפורטל המקיף והמקצועי ביותר בתחום המדרסים, כל מה שרציתם לדעת על מדרסים במקום אחד.

אהבתם? שתפו!
הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!