מדרסים לנועלות נעלי עקב – למה לסבול?

הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
תפסיקו לסבול! השאירו פרטים עכשיו ותוך זמן קצר המדרסים יהיו אצלכם!

מדרסים לנעלי עקב

כפות הרגליים האנושיות הן מערכת מורכבת ומתוחכמת המאפשרת לנו את יכולת העמידה הזקופה, את היכולת לשמור על שיווי משקל וכמובן שגם את יכולת התנועה.

בכל כף רגל ישנם שלושים ושלושה מפרקים אם לא כוללים את מפרק הקרסול ועשרים ושש עצמות. מתוקף כך, לא מעט בעיות עלולות להתפתח במערכת זו שצריכה לשאת בכל צעד וצעד את כל משקל הגוף שלנו. לצד בעיות מולדות או בעיות שמקורן בפציעה או במחלה של כפות הרגליים, בעיות זיהומיות או בעיות מערכתיות, ישנן בעיות רבות שמקורן בנעילת נעליים לא מתאימות.

ברוב המקרים מדובר על נעילה של נעלי עקב או על נעילה של נעליים צרות מדי שלא מתאימות למבנה כף הרגל. במאמר שלפניכם נתמקד בנזקים הנגרמים לנשים הנועלות נעלי עקב במשך שנים רבות וכן נספק מידע בנוגע לאופן שבו מדרסים לנעלי עקב יכולים למזער את הסיכוי לנזקים אלו.

המחיר הבריאותי של היופי

נשים רבים נועלות נעלי עקב ולא בטוח כי כולן מבינות את המשמעות הבריאותית לרגליים שהן צריכות לשלם. מחקר רחב היקף בנושא מצא כי שבעים אחוז מהנשים המערביות סובלות מבעיות שונות בכפות הרגליים בדגש על עיוותים במבנה האנטומי של כף הרגל ואילו רק שני אחוז מהנשים שמתגוררות באזורים כפריים סובלות מבעיות אלו. לא קשה להסיק כי המקור לבעיות הוא בנעילה של נעליים לא מתאימות.מדרסים לנעלי עקב אדומות

למרות זאת ולמרות שיש נשים רבות שאכן מודעות היטב לכך שנעילה של נעלי עקב עלולה להוביל למגוון רחב של בעיות בריאותיות, רבות מהן בוחרות בכל זאת לנעול נעלי עקב לעתים קרובות על מנת ליהנות מביטחון עצמי גבוה יותר ומאטרקטיביות רבה יותר.

אילו נזקים יכולות לגרום נעלי עקב?

בניגוד למה שרבים חושבים, משתרעת הבעיות האורתופדיות המגוונות שמקורן בנעילה של נעלי עקב במשך שנים רבות משתרעת הרבה מעבר לגבולות כפות הרגליים.

בין היתר נעילה רבת שנים של נעלי עקב עלולה להוביל להתפתחות של כאבי גב, כאבים חמורים בשוקיים, כאבי ברכיים ועוד. במקרים רבים נעילה של נעלי עקב עלולה להוביל אף לבעיות בריאותיות חמורות כמו למשל פריצת דיסק, שברים ונקעים בקרסוליים.

הבעיות השכיחות ביותר שתחומות בגבולות כפות הרגליים מהן סובלות נשים הנוהגות לנעול נעלי עקב בשכיחות גבו הן הלוקס ולגוס, אצבע פטיש, יבלות כרוניות ועוד.

מדרסים לנעלי עקב להתמודדות עם נזקי נעלי עקב

המקור לבעיות שנובעות כתוצאה מנעילה של נעלי עקב הוא השינוי במנח של הרגל שמוביל לכך שמופעל עומס לא שווה על חלקי הרגל וכף הרגל השונים.

הצבת עומס מוגזם על אזור אחד עלולה לגרום לקריסה של אזור זה, להתפתחות של דלקת באזור, למתיחה של רצועות, למגוון של שינויים בעצמות ועוד. כמובן שהדרך הטובה ביותר לנטרל את כל הבעיות שהוזכרו לעיל היא פשוט על ידי הימנעות מנעילת נעלי עקב, אך מן הסתם מדובר על עצה שנשים מעטות בלבד מוכנות ליישם. לכן, בשנים האחרונות, יצרני מדרסים לנעלי עקב  החלו לייצר מדרסים שמתאימים עבור נשים הנוהגות לנעול נעלי עקב.

מדרסים לנעלי עקב מותאמים לכל אישה ואישה באופן אישי באמצעות טכניקות ייצור מתקדמות בהתאם לבעיה ממנה היא סובלת ובהתאם למבנה האנטומי הייחודי של כפות רגליה.התאמת מדרסים לנעלי עקב

באמצעות מדרסים אורתופדיים המותאמים אישית למטופלת ניתן לשנות באופן מוחלט את חלוקת העומסים המופעלים על הרגל במהלך ההליכה או הדריכה על הרגל וכך להפחית את העומס המופעל על אזור אחד בלבד. חלוקת העומסים ושינוי מנח הרגל מובילים להפחתת הסיכוי לנזקים.

יוסי סוויסה

יוסי סוויסה

יוסי סוויסה מנהל ומייסד הפורטל הישראלי למדרסים. המפורטל המקיף והמקצועי ביותר בתחום המדרסים, כל מה שרציתם לדעת על מדרסים במקום אחד.

אהבתם? שתפו!
הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!