מדרסי ויברם

הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
תפסיקו לסבול! השאירו פרטים עכשיו ותוך זמן קצר המדרסים יהיו אצלכם!

התאמת מדרסים - חברת ויברםתחום המדרסים נחשב לרחב מאוד וניתן למצוא מגוון רחב של מדרסים, מיצרנים שונים ולצרכים שונים. בין מדרסי האיכות הידועים ביותר בארץ ובעולם ניתן למצוא את אלה של חברת ויברם.

בין היתר, ניתן למצוא מדרסי ויברם שמיוצר לפי מידה (בטכניקת גבס, למשל) וכן מדרסים מוכנים מראש, גם לספורטאים ולאתלטים חובבים.

חברת ויברם הינה חברה איטלקית וותיקה וידועה, שנוסדה בחצי הראשון של המאה העשרים. החברה, שפועלת בתחום ההנעלה מתמחה בין היתר בייצור סוליות נעלים מיוחדות מגומי וכן בייצור מדרסים שונים ומגוונים לקהל הרחב וכן לספורטאים מקצועניים ולאנשים הסובלים מבעיות בריאות שונות או כאבים.

ייצור, שיווק, זיכיון

חברת ויברם עוסקת בייצור של נעליים איכותיות ומדרסים מצוינים שאותם היא משווקת באופן ישיר אך גם באמצעות שיטת הזיכיון ומתן רישיונות. גם בארץ ניתן למצוא מדרס ויברם שמיוצר לאחר הזמנה ולקיחת מידות באישור חברת ויברם ותחת הסטנדרטים הקפדניים של החברה.

בנוסף, משווקות בארץ גם נעלים מוכנות של החברה, שידועות באיכות האורתופדית שלהן. את הנעליים ניתן למצוא כמובן אצל משווקים מורשים שעובדים מול החברה האיטלקית. על פי נתוני החברה, מוצרי האיכות שלה בתחום ההנעלה זוכים להצלחה נרחבת מסביב לעולם וכך – גם בישראל.

למי מתאים מדרסי ויברם?

מדרסים בכלל וכן מדרס ויברם בפרט מתאימים לשימוש בקרב אנשים רבים ובעקבות מצבים מגוונים. בין היתר המדרסים מומלצים:

לאנשים הסובלים בעיות גב וכאבי גבזוהי טעות חמורה להניח שרק כאבים בכפות הרגליים מקבלים מענה באמצעות מדרס.מסתקרנת

לאנשים הסובלים מכאבים ברגליים, כאבי ברכיים, שחיקת סחוס, כאבי דורבן –  מדרסים מותאמים במדויק למשתמש, כדוגמת מדרס ויברם, מוכיחים את עצמם כמסייעים בתהליך הריפוי או לכל הפחות בהפחתת כאבים. מתאים גם למניעת הישנות הכאב לאחר ריפוי, ניתוח, פיזיותרפיה וכדומה.

לסובלים משברי הליכה מדרסים הם פתרון מצוין להקטנת כאבים ועייפות בכף הרגל וכן כאבי שרירים לאנשים המרבים בהליכה או בעמידה. מדרסים יכולים להועיל למי שעוסק בהליכה מרובה כפעילות גופנית וכן למי שעוסקים בכך עקב משלוח היד והעיסוק.

לעוסקים בפעילות גופנית מדרסי ויברם כמו גם נעלי ויברם בעלי סוליות האיכות טובים מאוד לכל מי שעוסק בפעילות גופנית מרובה. בין היתר המדרסים משמשים ספורטאים מקצוענים, ספורטאים חובבנים, כל מי שעוסק באתלטיקה, בריצה בחוץ או בחדר הכושר.

מצוין גם לאנשים הסובלים ממצבים כגון פלטפוס (רגל שטוחה) – וכן לבעלי קשת גבוהה.

בתיאום עם קופות החולים

ספקי מדרסים ומשווקים שמציעים את מדרסי ויברם המקוריים מציעים פתרונות הנעלה בריאותיים ומדרסים באופן פרטי וגם ללקוחות קופות החולים השונות. מכיוון שמדרסים יכולים לענות על צורך רפואי ובריאותי ומכיוון שיש להם יכולת להתמודד עם כאבים ומניעת נזקים, קבעו קופות החולים קריטריונים למתן הנחה או השתתפות עצמית ללקוחותיהם.מומחה

מי שמעוניין לרכוש מדרסי ויברם וברשותו הפניה או המלצה מרופא לצורך כך, מומלץ לו בפנות למשווק מוסמך של מדרסים אלה. משווקים מקצועיים עוסקים על פי רוב לא רק בממכר של מדרסים מוכנים במידות נתונות אלא גם בלקיחת מידות מקצועית ובדיקה שנועדה להתאים לכל מטופל את המדרס המדויק במיוחד בשבילו.

במהלך הבדיקה, תשומת הלב מוצבת על אופן הדריכה על כף הרגל, בודקים את מצב הקשתות, מבצעים בדיקות התאמה ורק לאחר מכן שולחים הזמנה למעבדה. הייצור של המדרס עצמו מבוסס על הסכם עם חברת ויברם ונעשה על פי קריטריונים מחמירים כפי שמחייב המותג המפורסם.

יוסי סוויסה

יוסי סוויסה

יוסי סוויסה מנהל ומייסד הפורטל הישראלי למדרסים. המפורטל המקיף והמקצועי ביותר בתחום המדרסים, כל מה שרציתם לדעת על מדרסים במקום אחד.

אהבתם? שתפו!
הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!