מומחיות של המגבס והמאבחן

הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
תפסיקו לסבול! השאירו פרטים עכשיו ותוך זמן קצר המדרסים יהיו אצלכם!

מומחיות מאבחן ומגבס בהתאמת מדרסים

מדרסים אורטופדיים הם מדרסים המיוצרים בייצור ידני, בהתאם למידת גבס, ומכילים בין שלוש לחמש שכבות. הם מיועדים לטיפול במבוגרים הסובלים מכאבי דורבן, בעיות רגליים, כף רגל סוכרתית, וחיילים הממלאים תפקידים מאומצים.

מטרת המדרסים היא לשפר את החיים באמצעות מגוון תפקודים ושימושים, למרות המגבלות האורתופדיות, ומיועדים לאנשים מבוגרים. מרבית הבעיות הקשורות לקרסוליים ולכף הרגל, ומגוון מצבים אורטופדיים ניתנים לאבחון של אורטופד רגיל. אלא שכיום חשוב לקבל טיפול לאחר אבחון מומחה מיומן, שהוא אורטופד מנתח המתמחה בקרסוליים ובכף הרגל, או מומחה לכירורגיה אורטופדית המיומן באבחון הקרסוליים וכף הרגל.

מומחה אורתופדי לאבחון מקיף

מומחה אורתופדי מבצע תהליך אבחון מקיף לכף הרגל של המטופל, כולל יציבה, עמידה והליכה. בתום האבחון ניתן לייעץ על התאמת המדרסים. השיטה המדויקת ביותר הזמינה כיום היא התאמת מדרס המתבצעת על ידי מגבס שלוקח את מידת כף הרגל בהטבעת פיסול או ספוג על הרגל בשכיבה, ומכין את המדרסים. עם קבלתם, המטופל מוזמן למפגשי ביקורת במהלכם עוקב טכנאי המדרסים אחר ההתקדמות, ומבצע התאמות נדרשות.מומחה

אבחון כף הרגל על ידי מומחה אורטופדי להתאמת מדרסים מתבצע באמצעות מערכת מתקדמת ממוחשבת הפועלת בתלת מימד ומכילה תוכנות בלעדיות המאפשרות אבחון פילוג לחצים בכף הרגל, והשפעתם על כאבי שרירים, כאבים בקשת כף הרגל, נקעים, שינויים שחיקתיים, עיוותים גמישים, כאבי ברכיים, כאבי גב, הבדלים בגפיים התחתונות, שברי מאמץ, והענקת תמיכה לאחר הליכים רפואיים שונים. לאחר האבחון נקבעת תכנית המשך טיפול.

התאמת המדרסים הנכונים

התאמה נכנה בין כף הרגל למדרס צריכה להתבצע על ידי מומחה בלבד המתאים את המדרסים באופן אישי, בהתאם למידת גבס. התאמת המדרס מתבצעת ללא כל משקל על הרגל, כשהיא מורמת באוויר ללא כל עומס משקל עליה. התאמה אישית של מדרסים במידת גבס מבוצעת באמצעות בדיקה ממוחשבת, המותאמת באופן אישי לכף הרגל. זוהי בדיקה חדשנית המאפשרת תמונת מצב מלאה תוך לקיחת בחשבון כל הפרמטרים הרלוונטיים במהלך התאמת המדרס.

המגבס והמאבחן הם מומחי התאמת מדרסים ותפקידם הוא להתאים את המדרס באופן מדויק ומושלם לכף הרגל. ההתאמה מתחשבת בשלושה היבטים חיוניים: התאמת המדרס לסוגי הפעולות אותן מבצע המטופל, התאמה אישית למבנה כף הרגל, והתאמה לבעיה הבריאותית הפרטנית ממנה סובל המטופל.

המאבחן קובע את הבעיות הרפואיות ברגל באמצעות שיטות המחשוב המתקדמות ויכול אף לחזות בעיות עתידיות העלולות להתפרץ בהעדר התאמת מדרס נכון וטיפול מתאים. כל בעיה רפואית מטופלת בשיתוף פעולה של המאבחן הקובע את הצרכים הרפואיים המיוחדים, והמגבס המבצע את התאמת המדרס בפועל, כך שהמטופל יכול לשוב לתפקוד מלא נטול כאבים בתוך תקופה קצרה.

המדרסים מסייעים לפזר את הלחצים המופעלים על כף הרגל, לבלום זעזועים, ולפתור בעיות רפואיות הקשורות לברכיים, לרגליים ולגב, משפיעות לטווח הארוך ומובילות לנזקים משמעותיים כשאינן מטופלות. לכן חיוני להתאים מדרסים המיוצרים על ידי מגבסים מומחים, ללא התפשרות על כל היבט הנדרש במהלך התאמת המדרס.

יוסי סוויסה

יוסי סוויסה

יוסי סוויסה מנהל ומייסד הפורטל הישראלי למדרסים. המפורטל המקיף והמקצועי ביותר בתחום המדרסים, כל מה שרציתם לדעת על מדרסים במקום אחד.

אהבתם? שתפו!
הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!