קניית מדרסים – כל מה שאתם חייבים להכיר לפני שתרכשו את המדרסים המתאימים ביותר עבורכם

הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
תפסיקו לסבול! השאירו פרטים עכשיו ותוך זמן קצר המדרסים יהיו אצלכם!

לא מעט אנשים כיום בוחרים לשלב מדרסים בנעליים איתם הם הולכים שעות ארוכות מידי יום. מדרסים הם מעין תוסף אורטופדי שנועד בכדי לפזר את עומס המשקל על הרגליים ולהבטיח לכלל העושים בו שימוש הקלה משמעותית על תחושת העומס, כאבי הרגליים, הירכיים או אף הגב. אז אם גם אתם מרגישים כאבי גב, ירכיים או רגליים לאחר הליכה או עמידה ממושכת, ייתכן שאתם צריכים לחשוב על קניית מדרסים. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מדרסים העשויים משלל חומרים שונים. לפני שאתם ממהרים לרכוש מדרסים לנעליים שלכם, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות שיוכלו לשפוך לא מעט אור על כל הנושא.

כמה נתונים חשובים על מדרסים – תוסף אורטופדי לנעלייםאז אם גם אתם מרגישים כאבי גב, ירכיים או רגליים לאחר הליכה או עמידה ממושכת, ייתכן שאתם צריכים לחשוב על קניית מדרסים.

אז ראשית, חשוב לדעת שאנשים רבים כיום כלל לא מודעים לאפשרות להוסיף תוסף אורטופדי לנעליים שלהם במטרה להקל על כאבים שונים באזורי הגוף. חוסר היכרות זו עם התחום גורם לרבים לרכוש מדרסים באופן שרירותי וללא כל התאמה למצב האישי שלהם. לכן, לפני שאתם ממהרים לבחור קניית מדרסים, חשוב שתכירו את כלל המדרסים הקיימים, כלל החומרים מהם הם מיוצרים, כלל הבעיות שהם צפויים לפתור ועוד. שנית, חשוב לדעת שמחירי המדרסים משתנים מאוד בהתאם לגודל המדרס, חומר המדרס, איכות המדרס ועוד. כלל השינויים הללו באים לידי ביטוי בעשרות אחוזים במחיר. המדרסים הזולים ביותר יעלו לכם כמה עשרות שקלים בלבד בעוד המדרסים היקרים ביותר יעלו לכם לא פחות מכמה אלפי שקלים. נתון זה אף הוא חייב להכלל בסך הנתונים שתביאו בחשבון לפני בחירת קניית מדרסים.

מתלבטים האם אתם זקוקים למדרסים? כך תדעו להחליטלכן, לפני שאתם ממהרים לבחור קניית מדרסים, חשוב שתכירו את כלל המדרסים הקיימים, כלל החומרים מהם הם מיוצרים, כלל הבעיות שהם צפויים לפתור ועוד.

איך תדעו האם גם אתם זקוקים למדרסים? לא מעט אנשים כיום בוחרים בקניית מדרסים על אף שאינם בטוחים שהם אכן זקוקים להם. העולם הרפואי בשילוב עולם הנוחות לא נותן תשובות חד משמעיות באשר לצורך במדרסים, כך שישנם רבים כיום שהולכים עם מדרסים ללא כל צורך רפואי ממשי. אך בכל זאת, לפני שאתם בוחרים בקניית מדרסים, חשוב שתכירו את הסיבות המרכזיות שמובילות רבים לרופאים שממליצים על קניית מדרסים.

ריכזנו עבורכם את כל הסיבות המרכזיות בגינן רופאים ממליצים לרבים להוסיף מדרסים לנעליים:

  1. דפורמציה או צורה לקויה של כף הרגל – לא מעט אנשים עם מנח כף רגל לקוי סובלים מבעיות ומכאבים שונים. סובלים מפלטפוס משמעותי? ייתכן שאתם זקוקים למדרסים שישפרו את מנח כף הרגל שלכם וימנעו יצירת עומסים ושחיקה של עצמות רגליים או אףאיך תדעו האם גם אתם זקוקים למדרסים? לא מעט אנשים כיום בוחרים בקניית מדרסים על אף שאינם בטוחים שהם אכן זקוקים להם. עמוד השדרה. איך תדעו אם אתם סובלים מפלטפוס? ברוב המקרים של פלטפוס משמעותי ניתן לראות כף רגל ישרה. כף רגל ללא קשת גוררת עומס יתר על הרגליים בצורה שאינה תקינה – מדרסים יכולים לשפר את המצב עשרת מונים.
  2. כאבים תמידיים בכפות הרגליים – מתמודדים עם כאבים תמידיים בכפות הרגליים לאחר עמידה או הליכה ממושכת? כנראה שקניית מדרסים תוכל לעזור לכם. אנשים רבים כיום מתמודדים עם כאבים של ממש לאחר עמידה ממושכת. ברוב המקרים כאבים אלה נגרמים כתוצאה של ליקוי בכף הרגל. הגיעו לרופא מקצועי שידע לאבחן את הבעיה ולהמליץ במידת הצורך על שימוש במדרסים.
  3. כאבי גב או ברכיים – מעבר לכאבים בכפות הרגליים, ליקויים שונים בכפות הרגליים גורמים לכאבים באזורי הגב והברכיים. חשוב להדגיש שלא כל כאבי הגב והברכיים נובעים מליקוי בכפות הרגליים. איך תדעו האם כאבי הגב או הברכיים שלכם מגיעים מכפות הרגליים? אם הכאבים מגיעים לאחר ישיבה ממושכת, סביר להניח שלא מדובר בכאבים הנגרמים מכפות הרגליים. לעומת זאת, אם הכאבים נגרמים לאחר עמידה או הליכה ממושכת, קיים סיכוי סביר שמקור הבעיה היא אכן כפות הרגליים כך שקניית מדרסים תוכל לסייע לכם.

חשוב להדגיש שישנם רבים שבוחרים בקניית מדרסים על אף שאין להם כאבים כלל. אנשים רבים כיום מוסיפים מדרסים לנעליים שלהם במטרה ליהנות מנוחות בעת העמידה וההליכה היומיומית. אז חושבים להתחדש במדרסים לנעליים שלכם? חשוב לדעת לבחור נכון את המדרס האיכותי והמתאים ביותר עבורכם. איך עושים את זה? ריכזנו עבורכם את כל הטיפים שיעזרו לכם לבחור נכון.

קניית מדרסים: כך תבחרו נכון את המדרסים המתאימים ביותר עבורכם

מתמודדים עם כאבים תמידיים בכפות הרגליים לאחר עמידה או הליכה ממושכת? כנראה שקניית מדרסים תוכל לעזור לכם.

ראשית, חשוב לערוך סקר שוק קצר אודות כלל האפשרויות הקיימות בשוק. קניית מדרסים ללא היכרות עם כלל המדרסים הקיימים כיום תמנע מכם בחירה נכונה, מדוייקת ומותאמת למלוא הצרכים האישיים שלכם. לכן, כבר בשלב הראשון חשוב מאוד לערוך היכרות עם כלל הדגמים הקיימים. עד לפני מספר שנים סקר שוק זה הצריך מכם לעבור בין לא מעט אורטופדיים וחנויות נוחות בשביל להגיע לכל הדגמים האיכותיים והמבוקשים ביותר. כיום, כל שאתם נדרשים לעשות זה לערוך סקירה מהירה ברשת. בדיקה מהירה ברשת תחשוף אתכם לכל הדגמים האיכותיים והמבוקשים ביותר בשוק תוך מספר דקות בודדות. אז לפני שאתם ממהרים לקניית מדרסים, השקיעו מספר דקות בודדות בהיכרות נרחבת עם כלל הדגמים הקיימים כיום.

הכירו את המטרה של כל מדרס – לא כל מדרס יתאים לכם!קניית מדרסים ללא היכרות עם כלל המדרסים הקיימים כיום תמנע מכם בחירה נכונה, מדוייקת ומותאמת למלוא הצרכים האישיים שלכם.

לאחר שערכתם היכרות נרחבת עם כלל הדגמים המבוקשים ביותר כיום, חשוב שתכירו את המטרה של כל מדרס. ישנם מדרסים איכותיים המיועדים למקרים של פלטפוס. כפי שציינו מעלה, פלטפוס היא בעיה רפואית המתאפיינת בכפות רגליים ללא קשת. כפות רגליים ללא קשת מחלקות באופן לא בריא את כל משקל הגוף, מה שלא אחת יוצר עומסים על כפות הרגליים, על הברכיים ואף על הגב. במקרים אלה, תידרשו לוודא שאתם בוחרים מדרס ייעודי למקרים של פלטפוס. לעומת זאת, אם צורת כף הרגל שלכם תקינה ואתם בוחרים בקניית מדרסים למטרות נוחות בעיקר, איכות המדרס, גודל המדרס וצורת המדרס שתבחרו יהיו שונים.

קניית מדרסים במחירי המדרסים – המחירים נעים בין כמה עשרות שקלים ועד כמה אלפי שקלים לכל מדרס

נקודה נוספת שאתם חייבים להביא החשבון טרם בחירת המדרס המתאים ביותר לצרכים שלכם היא עלות המדרסים. כפי שציינו מעלה, מחירי המדרסים משתנים בעשרות אחוזים בהתאם לגודל, לחומרי הייצור, לאיכות ולבעיות השונות שהלקוח מנסה להתגבר עליהן בעזרת המדרס. מחירי המדרסים בישראל נעים בין כמה עשרות שקלים ועד כמה אלפי שקלים לכל מדרס. פערי המחירים מחייבים אתכם לבחון היטב את עלות המדרסים לפני שתבחרו את המדרס המתאים ביותר עבורכם. אם אתם בוחרים לשלב מדרס למטרות נוחות בלבד, ייתכן שמדרסים פשוטים יותר בכמה מאות שקלים בודדים יוכלו להתאים לכם. מנגד, אם אתם בוחרים לשלב מדרסים במטרה להתמודד עם בעיות וכאבים משמעותיים, כנראה שתידרשו לבחור את את המדרסים האיכותיים יותר שמחירם גבוה יותר.

הצלחתם לבחור את המדרס המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם? עכשיו חשוב שתכירו את כל הטיפים המעשיים שיעזרו לכם לשמור עליהם תקינים לאורך שנים ארוכות.

הטיפים שיעזרו לכם לשמור על המדרסים שלכם תקינים לאורך שנים ארוכות:

  • הקפידו לשמור את המדרסים בטמפרטורת החדר – אנשים רבים שמניחים את המדרסים ברכב בימי הקיץ החמים חוזרים ומגלים שהמדרסים התכווצו. נזקי מזג האוויר משפיעים על יעילות המדרסים לאורך שנים, ולכן חשוב להקפיד לשמור אותם בטמפרטורת החדר.
  • רוצים לנקות את המדרסים? עשו זאת בעזרת מטלית בלבד.
  • הימנעו מהכנסת המדרסים בכוח לנעליים קטנות.
יוסי סוויסה

יוסי סוויסה

יוסי סוויסה מנהל ומייסד הפורטל הישראלי למדרסים. המפורטל המקיף והמקצועי ביותר בתחום המדרסים, כל מה שרציתם לדעת על מדרסים במקום אחד.

אהבתם? שתפו!
הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!