רפידות לנעלי ספורט

הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
תפסיקו לסבול! השאירו פרטים עכשיו ותוך זמן קצר המדרסים יהיו אצלכם!

רפידות לנעלי ספורט הם לחלוטין הכרח עבור ספורטאים ואנשים שמבלים את רוב זמנם על הרגליים. המדרס הטוב ביותר הוא זה המותאם בצורה מושלמת לסוג כף הרגל, גודלה ורמת הפעילות של המשתמש ברפידה. הנה כל מה שרציתם לדעת על מדרסים לנעלי ספורט, המשיכו לקרוא.

מדרסים עשויים מסוגים שונים של חומרים כמו קצף, ג'ל, שעם וסיליקון. הם מגיעים בעוביים ובצורות שונות כדי לספק את התמיכה הטובה ביותר עבור סוגים שונים של רגליים. בכך, מדרסים נותנים לכפות הרגליים שלך את התמיכה הדרושה כדי להרגיש בנוח ולמנוע פציעות. ישנם סוגים שונים של מדרסים למטרות שונות. לדוגמה, ייתכן שתזדקקו למדרס עבה יותר אם יש לכם קשת גבוהה או פרונציה. כמו כן, ייתכן שתזדקקו למדרס עם ריפוד נוסף אם יש לכם דלקת כף הרגל או בעיות כאב אחרות בכף הרגל.

סוגי מדרסים מתאימים למטרות שונות

סוגים שונים של מדרסים מיועדים למטרות שונות וחשוב לבחור את המתאים לצרכים שלכם לפני שבוחרים זוג. המטרה העיקרית שלרפידות לנעלי ספורט הם לחלוטין הכרח עבור ספורטאים ואנשים שמבלים את רוב זמנם על הרגליים. המדרס הטוב ביותר הוא זה המותאם בצורה מושלמת לסוג כף הרגל מדרסים היא לתת לכפות הרגליים שלכם את התמיכה הדרושה ולמנוע מהן להחליק בתוך הנעליים שלכם. מדרסים אלו גם עוזרים עם כאבי כף הרגל וכאבי קשת כף הרגל. זה חשוב במיוחד לאנשים שעומדים על הרגליים כל היום בעבודה, או כאלה שיש להם עבודה שדורשת מהם לשנע ולסחוב ציוד רב במהלך היום. מעבר לכך, רפידות לנעלי ספורט מומלצות מאוד עבור אנשים אשר יש להם פלטפוס. בואו נדבר גם על כך.

מדוע רפידות לנעלי ספורט מומלצות לאנשים עם פלטפוס?

מדרסים לנעלי ספורט מומלצים לאנשים עם רגליים שטוחות מכיוון שהם מספקים ריפוד ותמיכה נוספים. בתוך כך, מדרסים מומלצים לאנשים עם רגליים שטוחות מכיוון שהם יכולים לעזור להם ללכת כראוי. המדרס סופג את זעזוע הקרקע, מה שמקל עליהם את ההליכה. מטרתם של רפידות לנעלי ספורט היא לספק תמיכה באמצעות חומרים גמישים ונוחים יותר מרוב סוגי ההנעלה האחרים.

השימוש במדרסים מומלץ לאנשים עם רגליים שטוחות, מכיוון שהם מספקים תמיכה טובה יותר לקשת. הם גם עוזרים לספוג חלק מההלם בעת ריצה או הליכה על משטחים קשים, מה שיכול להפחית את הסיכון לפציעה.

כדאי להתאמן בפעילות ספורטיבית ללא רפידות?

במילים פשוטות, עיסוק בספורט ללא רפידות הוא רעיון רע. אם אינכם מרכיבים את המדרסים הנכונים, כפות הרגליים שלכם יישאו בנטל

מעבר לכך, רפידות לנעלי ספורט מומלצות מאוד עבור אנשים אשר יש להם פלטפוס. בואו נדבר גם על כך.
קרדיט תמונה: freepik

המשקל שלכם ועלולות להוביל לבעיות ארוכות טווח כמו דלקת כף הרגל או שברי מאמץ. עם זאת, חשוב לציין, כי יש שני צדדים לטיעון הזה. יש אנשים שמאמינים שאסור לעסוק בספורט ללא רפידות כי זה יכול לגרום לפציעות. זאת, בעוד שאחרים חושבים שאם אתם רוצים להיות ספורטאים מקצועיים, אתם צריכים לתרגל ללא הגנה.

בסופו של יום, עיסוק בספורט ללא רפידות יכול להיות מסוכן. מדרסי הנעליים שלכם יכולים לספק אפקט ריפוד, בעוד הרפידות גם מגנות עליכם מפציעות. מעבר לכך שהמדרסים בנעליים נועדו לספק ריפוד ונוחות בזמן אימון, הם גם עוזרים לבלום זעזועים, דבר שחשוב למניעת פציעות כגון סדי שוק ושברי מאמץ. במובן זה, רפידות כמו מגני ברכיים, מגני מרפקים ומגני שוק שנועדו להגן מפני פציעות בעת ספורט.

נזקים שיכולים להיגרם מפעילות ספורטיבית ללא מדרסים

אין ספק, מדרסים הם החלק החשוב ביותר בכל נעל ספורט, כאשר בלעדיהם אנו עלולים לסבול ממספר פציעות ונזקים. רפידות לנעלי ספורט מגנות על כפות הרגליים מכל סוג של שחיקה שיכולה להיגרם על ידי הקרקע או משטחים אחרים במהלך פעילות ספורטיבית.

כאשר איננו משתמשים במדרסים, כפות הרגליים שלנו מתעייפות ועלול להיגרם נזק לשרירים ברגליים. כף הרגל הופכת לבלתי יציבה, מה שעלול להוביל לפציעות כמו סדי שוק, נקעים בקרסול או אפילו שברי מאמץ. בתוך כך, מדרסים מגנים על הרגליים שלנו מפני זעזועים ומכות. הם גם סופגים את הלחץ ומפחיתים את הסיכון לבעיות בכף הרגל כגון פלנטר פאסייטיס, דלקת בגיד אכילס או מטטרסלגיה.

טיפים לרכישת רפידות לנעלי ספורט

יש כמה טיפים לקניית מדרסים לנעלי ספורט. קודם כל, דעו את סוג כף הרגל שלכם. ישנם 3 סוגים עיקריים של כפות רגליים – קשת

רפידות לנעלי ספורט מגנות על כפות הרגליים מכל סוג של שחיקה שיכולה להיגרם על ידי הקרקע או משטחים אחרים במהלך פעילות ספורטיבית.
מדרסים לרצי מרתון

רגילה, שטוחה וקשת גבוהה. כדאי לדעת איזה סוג רגליים יש לכם לפני רכישת מדרסים, שכן המדרסים צריכים להתאים לכם אישית. כמו כן, דעו את המידה שלכם. כדאי לקנות מידה שמתאימה למידת הנעל שלכם ולא לאורך כף הרגל, כי המדרסים אמורים להיות דחוסים בתוך הנעל.

לא פחות חשוב, דעו את החומר ממנו מיוצר המדרס. החומר של המדרס יכול להיות כותנה, קצף, או ג'ל, סיליקון ועוד. בנוסף, אל תשכחו את הנושא של הצורה. מדרסים מגיעים בצורות שונות כמו משולש או מלבני, ככה שחשוב להתאים את המדרס לצרכים שלכם. ולא פחות חשוב, דעו את המחיר: טווח המחירים יכול לנוע בין עשרות שקלים בודדים בדרך כלל, בהתאם לחומר ולצורת המדרס. זאת ועוד, בחרו את הגובה הנכון: אם יש לכם קשתות גבוהות, חפשו מדרס גבוה מהממוצע. אם יש לכם קשתות נמוכות, חפשו מדרס נמוך מהממוצע. ולבסוף, בחרו את העובי הנכון. אם כפות הרגליים שלכם כואבות בהליכה או בעמידה לפרקי זמן ארוכים, שקלו לקנות עבה יותר כדי לספק ריפוד רב יותר בין כפות הרגליים לקרקע.

כמה עולות רפידות לנעלי ספורט?

מדרסים לנעלי ספורט אינם יקרים כמו שאתם עשויים לחשוב. אתם יכולים למצוא זוג טוב בסביבות 50 ₪ ומעלה, כאשר רפידות אורטודפיות לנעלי ספורט עשויות להגיע לסכומים של כ-150 ₪ ומעלה. כך או כך, מדובר ברכישה שהיא לא רק מייצרת נוחות מרבית, אלא גם מסייעת בשמירה על הבריאות שלכם.

המחיר תלוי בסוג המדרס שאתם קונים, האם הוא בהזמנה אישית או לא, באיזו מידה אתם צריכים, מהו המותג שמייצר אותם, מאילו חומרים המדרסים מיוצרים ועוד. אין חובה לרכוש את המדרסים היקרים ביותר, אבל זה כן יהיה רעיון טוב להשקיע במדרסים לפחות כמה עשרות שקלים.

איך להוזיל עלויות רפידות לנעלי ספורט?

בין חלק מהשיטות להוזלת מחירים, ניתן להוזיל מדרסים לנעלי ספורט לנעליים על ידי השוואת מחירים עם חנויות ויצרנים אחרים. השוואת

איך להוזיל עלויות רפידות לנעלי ספורט? בין חלק מהשיטות להוזלת מחירים, ניתן להוזיל מדרסים לנעלי ספורט לנעליים על ידי השוואת מחירים עם חנויות ויצרנים אחרים.
מדרסים לשחקני כדורסל

מחירים היא דרך טובה למצוא את העסקה הטובה ביותר עבור מדרסים מהסוג הזה, מה שניתן לבצע אונליין ועם מינימום טרחה מצדכם. כמו כן, כדאי לבדוק מחירים בחנויות שונות כדי שתוכלו למצוא את המחיר הטוב ביותר שאפשר.

חנויות מסוימות עשויות להציע הנחות או קופונים אם אתם רוכשים יותר מזוג אחד, אז קחו את זה בחשבון. אם בכל מקרה אתם עתידים להשתמש ברפידות כל הזמן, יהיה עדיף לרכוש מראש כמות גדולה יותר של מדרסים ולהנות מהטבות כאלו ואחרות או הנחות. בסופו של דבר, מדרסים לנעלי ספורט אינם יקרים במיוחד, אך ניתן להוזיל אותם על ידי השוואת מחירים בחנויות שונות.

זכרו, בין אם אתם מתכננים לרכוש רפידות לנעלי ספורט, אורטופדיות, מדרסי ג'ל לנעליים או כל מדרס אחר, הקפידו להתאים את המדרס הנכון לצרכים שלכם. זה עשוי לעשות את כל ההבדל בין אימון בריא לבין אימון מסוכן.

יוסי סוויסה

יוסי סוויסה

יוסי סוויסה מנהל ומייסד הפורטל הישראלי למדרסים. המפורטל המקיף והמקצועי ביותר בתחום המדרסים, כל מה שרציתם לדעת על מדרסים במקום אחד.

אהבתם? שתפו!
הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!