אודות

הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
תפסיקו לסבול! השאירו פרטים עכשיו ותוך זמן קצר המדרסים יהיו אצלכם!
כפות הרגליים שלנו סוחבות את רוב הנטל והמשקל של הגוף שלנו. אדם ממוצע בעולם המערבי, הוא אדם שנמצא על רגליו כל היום, כחלק מהמרוץ התמידי שלנו אל נגד החיים – כאשר אנחנו עובדים, מוציאים את הילדים מבתי הספר, מבשלים, או מבצעים פעילות גופנית – אזי שכפות הרגליים שלנו תמיד פועלות, ותמיד צריכות לסחוב את משקל הגוף שלנו. המרכז הישראלי למדרסים, הוא מרכז ראשון מסוגו ומוביל במדינת ישראל בתחום המדרסים – אחד מהפתרונות המצוינים ביותר הקיימים כיום להתמודדות עם בעיות אורתופדיות ברגליים. המרכז הישראל למדרסים הוא המרכז המוביל ביותר במדינת ישראל בתחום המדרסים, תוך כדי שהוא מעמיד כחלק ממנו את צוות המומחים המקצועי ביותר והמוביל ביותר בתחום המדרסים במדינת ישראל.

מה זה מדרסים?

מדרסים הם למעשה תוסף אורתופדי לנעלי ההליכה שלנו, אשר נוצרו על מנת לפתור קשת רחבה וגדולה של בעיות אורתופדיות אשר קיימות אצל אנשים רבים כיום. מדרסים נוצרים בהתאמה אישית לכל מטופל, ובכך, הם מבטיחים התאמה מדויקת אשר עשויה לפתור אצל כל מטופל את הבעיות האורתופדיות שהוא חווה, או במקרים שבהם אין בעיות אורתופדיות קיימות – למנוע את הופעות הבעיות האורתופדיות העתידיות.

על אתר האינטרנט של המרכז הישראלי למדרסים

אתר האינטרנט של המרכז הישראלי למדרסים הוא אתר אינטרנטי מוביל, מתקדם, וראשון מסוגו בארץ. אתר האינטרנט שלנו מכיל כתבות מקצועיות ומאמרים ענייניים אשר עוסקים במגוון רחב של נושאים – סוגי המדרסים הקיימים, אופן ההתאמה והטיפול במדרסים, מדרסים עבור ספורטאים, ועוד נושאים רבים ומגוונים שעשויים לסייע לכם.

יוסי סוויסה

יוסי סוייסה מדרסיםהוא מייסד והוגה המרכז הישראלי למדרסים. סוויסה, נחשב לאחד מפורצי הדרך בתחום המדרסים במדינת ישראל, זאת כאשר הקים את הפורטל המקצועי למדרסים במדינת ישראל. אם אתם סובלים מבעיות אורטופדיות, כאבי גב, סוכרת או כל בעיה אחרת המחייבת מדרסים, פנו למרכז שלנו ותקבלו מענה מלא לכל בקשה או צורך. נשמח לסייע וללוות אתכם ולהתאים עבורכם את המדרסים בהתאם למה שאתם צריכים. מדרסים תואמים יכולים לשפר את איכות חייכם ולסייע לכם להפחית את הכאבים מהם אתם סובלים עד לכדי ריפוי מלא.