מדרסים לנשים בהריון

הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
תפסיקו לסבול! השאירו פרטים עכשיו ותוך זמן קצר המדרסים יהיו אצלכם!

מדרסים להריוןהשינויים בגופה של האישה, העלייה במשקל במהלך תקופת ההיריון וגם הצרכים השונים מובילים נשים הריוניות רבות להיעזר בהתאמה של מדרסים לנשים בהריון. זאת על מנת ליהנות מהליכה טובה ונכונה יותר ובעיקר גם כדי להימנע מכאבים מיותרים בכפות הרגליים, בגב ובאזורים נוספים בגוף. מדרסים לנשים בהריון מיוצרים במיוחד לנשים אלו ומותאמים להן באופן אישי. אפשר להתאים אותם גם לנעליים עצמן, תוך התייחסות לצרכי האישה וגם לבעיות שבגינן החליטה להיעזר בהם ופנתה לבעל מקצוע לצורך התאמה נכונה של מדרסים.

חשיבות השימוש מדרסים לנשים בהריון

אחת התלונות השכיחות ביותר שאותה מעלה האישה בתקופת ההריון, היא כאבים בכפות הרגליים, המלווים לעיתים גם בכאבים בגב. הסיבה לכך נעוצה בעלייה במשקל במהלך ההיריון, הגורמת לשינויים במרכז הכובד עצמו של האישה.

המשקל העודף מוסיף לחץ רב על כפות הרגליים והברכיים, מה שמוביל לכאבים בין אם בזמן מנוחה ובין אם בזמן הליכה. בצקות בכפות הרגליים הן תופעה שכיחה מאד בתקופת ההיריון וגם קריסת כף הרגל כלפי פנימה, תופעה המכונה "פרונציה".

גם פלטפוס בתקופת ההיריון היא תופעה נפוצה, העשויה לגרום לדלקת ולכאבים רבים מאד בזמן הליכה. תופעות אלו יכולות לגרום לכאבים בקשת כף הרגל, בעקב וגם בכרית כף הרגל. הן יכולות להיות מלוות בתופעות נוספות כמו התכווצויות ברגליים וגם הופעת וורידים.

זו בדיוק הסיבה מדוע חשוב לנשים הריוניות להקפיד ולשמור על בריאות כפות הרגליים שלהן ולחפש פתרונות שיוכלו להקל עליהן כמה שיותר.

במקרים של פרונציה ותופעות אחרות, הקשורות לכף הרגל, מוצעות כיום מספר שיטות טיפול, כשאחת מהן הינם המדרסים. מדובר בשיטת טיפול שמרנית, המאפשרת קבלת מענה נקודתי לבעיה שממנה סובלת האישה ההריוניות ומבלי לחשוש בפגיעה בעובר (אין צורך בתרופות או בהליכים דרסטיים אחרים).

מדרסים לנשים בהריון הם מדרסים המותאמים לכל אישה באופן אישי ומספקים תמיכה מלאה לקשת בכף הרגל. הם מקלים על הכאבים בכף הרגל, בברכיים וגם בגב ויכולים אפילו למנוע דלקות ברצועה הפלנטרית.

ישנם סוגים שונים של מדרסים וגם מידות שונות, הנקבעות תוך התייחסות לכף הרגל של האישה וגם לצרכים שלה. ישנם מדרסים מיוחדים, הכוללים כרית בעקב בעוד שאחרים כוללים הגבהה בקשת כך הרגל. אין שני מדרסים זהים וכל אחד מהם מותאם באופן מלא לאישה בשלב ההריוני שבו היא נמצאת וגם תוך בחינת הבעיות שאיתן היא מתמודדת.

מדרסים לנשים בהריון מונעים בעיות נפוצות בהריון

מדרסים לנשים בהריון יכולים למנוע בעיות שונות בכף הרגל וגם כאבים, שאיתם מתמודדות לא מעט נשים הריוניות. חשוב להתאים את המדרס לכף הרגל ולעשות זאת בעזרת המומחים בתחום.אישה

התעלמות מבעיות בכף הרגל במהלך ההיריון והזנחתן יכולות לגרום להחמרת המצב ולבעיות נוספות, קשות יותר. טיפול מוקדם, הכולל בחירה נכונה של מדרסים לנשים בהריון, יכול למנוע זאת ולהקל באופן משמעותי על האישה.

מדרסים לנשים בהריון האם מדרסים אשר נרכשים לטובת נשים בהריון עשויים לשמש אותן גם לאחר מכן?

שאלה זו היא שאלה נפוצה אשר נשאלת על ידי נשים רבות בהריון, אשר מתלבטות לגבי רכישת זוג מדרסים לתקופה מורכבת זו. עלינו להבין, שגם לאחר תקופה ההריון, השימוש במדרסים הוא נהדר ויעיל, ולרוב, מבנה כף הרגל אינו משתנה בתקופת ההריון, ולכן אין שום מניעה משימוש במדרסים לאחר תקופת ההריון. מצד אחד, מדרסים לנשים בהריון יכולים לסייע לנשים רבות בהריון להקל על כאבי ההריון השונים, שנובעים בעיקר בשל השינויים הגופניים שאותן הנשים חוות, אך מאידך, מדובר על דבר נהדר גם כדבר שבשגרה.

מדרסים לנשים בהריון כיצד תהליך רכישת המדרסים והתאמה של המדרסים בצורה אישית עשוי להיראות?

ידייםכפי שהצלחנו להבין מקריאת השורות הקודמות, מדרסים מיוצרים לרוב בצורה אישית ועל פי צורת כף הרגל של כל אדם. כך עשוי להיראות התהליך שתעבור עד לקבלת המדרסים:

  1. פגישה ראשונית במהלכה ייאספו כל המדדים השונים שיסייעו למכון אליו פניתם לייצר את המדרסים שלכם בהתאמה אישית.
  2. המכון לייצור המדרסים מייצר את המדרסים שלכם בהתאם למדדים השונים שנלקחו בפגישה הראשונה והמקדימה.
  3. פגישה נוספת במהלכה תיבקשו להגיע למכון לייצר המדרסים, במטרה למדוד ולנסות את המדרסים שיוצרו עבורכם. במידה וישנן תקלות, או שהמדרסים לא ממש מתאימים לכם כמובן שייצרו לכם מדרס חדש לגמרי או יבצעו תיקונים.
  4. מזל טוב! אתן מחזיקות בידכן זוג מדרסים לנשים בהריון חדש!

לסיכום, בזמן ההריון, מתרחשים בגוף מגוון רחב של שינויים פיוזיולוגיים, ביולוגיים והורמונליים גם יחד. גוף האישה חווה שינוי ניכר וכל משקל ואיזון הגוף מתעוות. האגן והרגליים צריכות פתאום לסחוב משקל אדיר שנע בין 10-20 קילוגרמים, תלוי במשקל העובר ובקצב העלייה במשקל. מדרסים מותאמים אישית בזמן ההריון, יכולים לשפר משמעותית את החוויה כולו, להפחית באופן ניכר את הכאבים מהם תסבלי ולשפר את המנח של הגוף בהתאם לתקופת ההריון. ניתן לגשת למקומות המתמחים בהתאמת מדרסים לנשים בהריון. בנוסף, כדאי לבדוק את הנושא דרך קופת החולים או הביטוח הפרטי

יוסי סוויסה

יוסי סוויסה

יוסי סוויסה מנהל ומייסד הפורטל הישראלי למדרסים. המפורטל המקיף והמקצועי ביותר בתחום המדרסים, כל מה שרציתם לדעת על מדרסים במקום אחד.

אהבתם? שתפו!
הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!