מדרסים לסובלים מדלקת מפרקים שגרונית

הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
תפסיקו לסבול! השאירו פרטים עכשיו ותוך זמן קצר המדרסים יהיו אצלכם!

דלקת מפרקים שגרונית יכולה להתפרץ בכל גיל, מילדים ועד קשישים. זוהי מחלה אוטואימונית אשר גורמת לגוף לתקוף את עצמומדרסים לסובלים מדלקת מפרקים שגרונית ומלווה בכאבים במפרקי הגוף ועשויה לגרום לשחיקתם. שימוש במדרסים לחולים בדלקת מפרקים שגרונית יכול לסייע בהפחתת הכאב ובנזק שנגרם למפרקים.

איזה סוגים של מדרסים קיימים היום בשוק? איך לבחור את המדרס הנכון ביותר עבורכם? ורגע, מזה בכלל מדרסים? המשיכו לקרוא ותגלו כל מה שצריך לדעת על מדרסים לחולים בדלקת מפרקים שגרונית!

נתחיל בהבהרה: מהם מדרסים?

מדרסים הם אביזרים אורטופדיים המסייעים בשיפור ההליכה, הפחתת עומסי משקל, תיקון הליכה או יציבה שגויים ופיזור נכון של לחצים על כף הרגל. אנו משתמשים במדרסים שנים רבות וישנם מחקרים רבים אשר בדקו את ההשפעה של מדרסים על פציעות בחלק התחתון של גוף האדם וכבר בשנת 1972 הובנה החשיבות לשימוש במדרסים כאשר ישנן פציעות ודלקות בברכיים, בקרסוליים, בגב ובאגן.

השימוש במדרסים נעשה על ידי הכנסתם לתוך הנעליים. המדרסים יכולים להיכנס ולצאת מהנעליים בקלות ולכן אפשר להעבירם מזוג נעליים אחד לשני ללא בעיה.

כיצד מדרסים יכולים לסייע לסובלים מדלקת פרקים שגרונית?

אחד התסמינים העיקריים של דלקת מפרקים שגרונית הוא כאב במפרקים. בשלבים הראשונים הכאבים בדרך כלל יופיעו במפרקי האצבעות והידיים. לאחר זמן מה מרפקים אחרים בגוף, כמו הברכיים, הקרסוליים והאגן, יתחילו גם לכאוב.

מדרסים יכולים לסייע בבלימת הזעזוע, פיזור העומס (המשקל) בצורה נכונה ובתיקון יציבה או הליכה לא נכונות. מטרת המדרס היא לתקן בעיות ולמנוע התפתחויות של פציעות כרוניות. שימוש רציף במדרסים מאפשר שינוי של טווח פעולות המפרקים, בלימת זעזועים הנוצרים מעומס משקל הגוף בעת הליכה או עמידה לא נכונה וכן ניתן לשפר את הפעילות של שרירים מסוימים.

אילו סוגי  של מדרסים זמינים כיום?

ישנם שני סוגים עיקריים של מדרסים – מדרסים קשיחים ( נקראים גם: ביומכניים) ומדרסים רכים (נקראים גם: מדרסים רב שכבתיים).
כאשר זה מגיע לבחירה נכונה של מדרסים לחולים בדלקת מפרקים שגרונית, אין צורך לבדוק מה יותר טוב מהשניים, מה זול יותר או מה יקר יותר, אלא, הבחירה במדרסים קשיחים או רכים תלויה אך ורק בבעיה אותה אתם רוצים לפתור.

כיצד מתאימים מדרסים לחולים בדלקת מפרקים שגרונית?

חשוב לציין שאם אתם סובלים מדלקת מפרקים שגרונית הדבר המומלץ ביותר עבורכם הוא לפנות למכון אורטופדי המתמחה ביצירת מדרסים בהתאמה אישית. מקניית מדרס גנרי, שאינו מותאם בדיוק למידה שלכם ובדיוק לצורך שלכם, לא תוכלו להפיק את המירב.

תוכלו להבין מהו סוג המדרס הטוב ביותר עבורכם, מדרס קשיח, מדרס רך או שילוב של השניים, רק לאחר בדיקה במכון אורטופדי מומחה למדרסים. שם תתבצע בדיקה מקיפה על מנת למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

התהליך מתחיל בבדיקה ואבחון של כף הרגל – מה טווח התנועה האפשרית, היכן הכאבים נמצאים, צבע ועובי העור ועוד מספר פרמטרים. לאחר מכן תתבצע מדידה של כף הרגל בעמידה, ישיבה ושכיבה. בשלב הבא תיוצר תבנית גבס של הרגל אשר נותנת אפשרות לקבל מידה מדויקת של כף הרגל ובכך לייצר את המדרסים במידה המושלמת והייחודית עבור כל אחד ואחת.

לסיכום, מדרסים לחולים בדלקת מפרקים שגרונית מומלצים מאוד, גם בכדי להקל על הכאב וגם בכדי לסייע לשמור על המפרקים משחיקה. לחולים בדלקת מפרקים שגרונית, באופן ספציפי, מומלץ להתייעץ עם מומחים אורטופדיים ולרכוש מדרסים מותאמים אישית. מדרסים גנריים לעולם לא יצליחו לתת את אותו מענה שיכולים לתת המדרסים המותאמים באופן נקודתי לכאב או לבעיה שאתם חווים.

 

יוסי סוויסה

יוסי סוויסה

יוסי סוויסה מנהל ומייסד הפורטל הישראלי למדרסים. המפורטל המקיף והמקצועי ביותר בתחום המדרסים, כל מה שרציתם לדעת על מדרסים במקום אחד.

אהבתם? שתפו!
הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!