רפידות לנעליים לגברים

הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
תפסיקו לסבול! השאירו פרטים עכשיו ותוך זמן קצר המדרסים יהיו אצלכם!

אין דבר חשוב יותר מאשר הנוחות שלנו במהלך היום יום. בייחוד כאשר מדובר על נעילת נעליים ופעולות יומיומית חשובות כמו הליכה,

פיתרון רציני כמו שימוש מדרסים, או הן עקב מצב של חוסר נוחות אשר ניתן לפתור באמצעים זמינים יותר כמו רפידות לנעליים לגברים ולנשים.

ריצה ועמידה, תחושת חוסר נוחות יכולה לפגום מהותית באיכות חיינו. בין אם מדובר במצבין כמו כאב ונזק בריאותי, בכף הרגל או בעקב הרגל אשר לרוב ידרשו פיתרון רציני כמו שימוש מדרסים, או הן עקב מצב של חוסר נוחות אשר ניתן לפתור באמצעים זמינים יותר כמו רפידות לנעליים לגברים ולנשים.

עבור זה האחרון, פיתרון הרפידות לנעליים הוא פיתרון מהפכני ללא ספק, שכן הוא מאפשר נוחות, נעימות וטיב בהליכה מכל מיני סיבות. לצורך הדוגמה, סיבות אפשריות לנעילת רפידות לנעליים לגברים הן הרצון להקטין את המידה, בנעלי ספורט למשל. מה שלחלוטין אפשרי באמצעות נעילת רפידה, באמצעותה ניתן לבצע הקטנה עד חצי מידה ואף מידה שלמה. מטרה נוספת בשימוש ברפידות היא למשל סיפוק של ריפוד או תמיכה לכף הרגל בעת נעילה שאיננה נוחה בעבור המשתמש או אף מתן מענה למניעת ריחות לא נעימים.

מתן המענה הנוח בדמותן של הרפידות לנעליים הוא מענה מדהים. בצורה זו, אנו יכולים ליהנות מנעילת הנעליים האהובות עלינו, ללא צורך להחליפן, גם אם הן אינן נוחות או מדויקות עבורנו. נעילת הרפידות מסייעת בנוחות בהליכה ובעמידה וכמובן בריצה, מאפשרת את התמיכה הדרושה לתזוזת כפות הרגליים, ומותירה אותנו שלווים ונעימים בסוף כל יום ארוך, ואף העמוס ביותר בהליכה או בריצה.

רפידות לנעליים לגברים- האם ישנו צורך בהתאמה אישית?

השימוש ברפידות לנעליים לגברים הן בגדר אמצעי, אביזר אורטופדי. אביזר אורטפודי זה תפקידו להטיב את הפעולות היומיומיות שלנו,

סיבות אפשריות לנעילת רפידות לנעליים לגברים הן הרצון להקטין את המידה, בנעלי ספורט למשל.

כמו הליכה, ריצה ועמידה. עקב כך, ייצורן של הרפידות הוא ייצור המוני, לכלל האוכלוסיה. בצורה זו, אין עולה הצורך כלל התאמה אישית, שלא כמו בהתאמת מדרסים למשל כמענה בריאותי. הרפידות מיוצרות באופן אשר מותאם לקהל הרחב, באשר לכל סוג נעליים, כמו נעלי ספורט, נעליים אלגנטיות ועוד, ולמעשה, נלקחות בחשבון מיני מטרות שיש לענות עליהן בקרב האוכלוסיה. כך שהצורך בייצור המוני עבור רפידות נותן מענה מלא, ואיננו מצריך כלל התאמה אישית.

חשוב לציין, חוסר ההתאמה האישית הוא מצוין לעניין ייצור רפידות. שכן, מעצם היותן אביזר לסיוע באשר לנוחות הפעולות היומיומיות, מגוון היתרונות שבשימושן הוא רחב. ייצורן ההמוני של הרפידות מאפשר את הסיוע לכלל האוכ' באופן שוטף, נגיש יותר, הן כלכלית והן פיזית, ומצוי בצורה המונית כמו למשל ברשתות פארם, חנויות נעליים ועוד. שלא כמו מדרסים למשל, אשר שימושם הוא בריאותי ומחויב להיות בהתאמה אישית ולכן- גם עלותם תהיה בהתאמה. מאחר שרפידות מיוצרות בייצור המוני, הן תהיינה נגישות כלכלית ומותאמות לכל כיס ולכל תקציב.

נציין, כי הייצור ההמוני של הרפידות איננו מפחית מכל וכל את הנוחות שבשימוש בהן. בעת ייצור הרפידות נלקחים בחשבון כל הפרמטרים החשובים לשם נוחות, התאמה לכל סוג נעליים, האדם הנועל- גבר או אישה למשל, ועוד. למשל, ברפידות לנעליים לגברים נלקחים בחשבון עומסי לחץ, החומרים המתאימים בייצורן, ומטרות אחרות. מאחר שחלק רב מן האוכ' עושה שימוש בנעילת הרפידות מכל מיני סיבות באשר הן, למעשה נעשה הייצור ההמוני באופן ספציפי. כלומר, מותאם למגוון רחב של צרכים, משתמשים ומטרות.

עלויות של רפידות נעליים לגברים

מעצם היותו של ייצור רפידות נעליים לגברים ייצור המוני, הוא לחלוטין עומד לטובתנו ככל שמדובר בעלויות רכישתן. הצרכים והמטרותלמשל, ברפידות לנעליים לגברים נלקחים בחשבון עומסי לחץ, החומרים המתאימים בייצורן, ומטרות אחרות. מאחר שחלק רב מן האוכ' עושה שימוש בנעילת הרפידות מכל מיני סיבות באשר הן שברכישת רפידות הן כאמור התאמה לכלל האוכ' הנועלת, לעניינו- אוכ' הגברים, מטרותיה וצרכיה. ועל כן בהתאמה, גם העלויות שברכישתן הן סטנדרטיות, מותאמות לכל כיס ולכל תקציב. זאת להבדיל למשל מעלויות מדרסים המותאמים באופן אישי וספציפי למשתמש ולבעיה הבריאותית המטופלת, שכן נדרשת גם סדרת בדיקות לביצוע.

הרפידות הסטנדרטיות מיוצרות מחומרים נגישים באמצעות תהליך הכנה מהיר וקליל. עקב כך, המוצר נגיש, והעלויות מתאימות לכל כיס ולכל תקציב, ומגיעות עד לעשרות שקלים בלבד.

לצד זאת, כמובן שישנה אפשרות לקבלת מענה איכותי יותר, למעוניינים בכך. מבחינת רמת החומרים המרכיבים את הרפידה ומבחינת רמת הייצור. במקרים אלו, עלות הרפידות תגיע לכדי סכומים של עד שלוש ספרות בלבד.

כיצד אדע האם אני זקוק לרפידות או למדרסים?

מאחר שפיתרונות נוחות ההנעלה עבור מגוון בעיות הם רבים, רבים נוטים להתבלבל בין הפיתרונות השונים למגוון הבעיות הקיים.

המטרה העיקרית בשימוש ברפידות לנעליים לגברים ונשים היא לספק את התמיכה הדרושה, הריפוד, הקטנה של נעל גדולה וכדומה

הפיתרון הראשון, המדרסים, הוא הפיתרון האידיאלי עבור בעיות הנעלה בריאותיות בכף או בעקב הרגל. לצורך הדוגמה, בעיות דורבן בעקב, דורבן בכף הרגל, חוסר פרופורציה בכף הרגל להליכה בנעליים רגילות, גרימת כאב ונזק כתוצאה מעומס יתר או הליכה ממושכת ועוד. המדרסים הם הפיתרון לכך כאמור, ולרוב הם מיוצרים בהתאמה אישית וספציפית למטופל על מנת להטיב עבורו בצורה הטובה ביותר את הטיפול. המדרסים מעניקים למטופל בעיקר מענה עבור הפן הבריאותי, אך בנוסף גם מעניקים מענה נהדר לנוחות המשתמש.

באמצעות נעילת המדרסים יכול המטופל לשפר את מצבו הבריאותי ואף להביא למיגור הבעיה הבריאותית כליל. ואילו, אי נעילה של המדרסים יכול שתעיב על הבעיה, ואף לגרום להיווצרות דלקות, כאבים בכף הרגל, כאבים בעקב, הגבלה בתנועה, חוסר שיווי משקל ועוד. לכן, פיתרון המדרסים הוא פיתרון שהכרחי לנקוט בו אם מתעוררת בעיה שכזו, ואף הכרחי שתיעשה באופן מותאם אישית על מנת להבטיח את התוצאה הטובה ביותר לטיפול.

כך למשל, מי אשר סובל ממחלות כמו פלטפוס, קשת גבוהה, דורבן ועוד, יעשו שימוש במדרסים אשר יקלו את חייהם משמעותית.

נסיבות השימוש ברפידות לנעליים לגברים יהיו למשל נסיבות עבודה, טיול וכדומה, כאשר ישנו צורך לבלות את רוב יומכם בהליכה, ריצה או עמידה, ונוצר עומס ממושך על רגליכם.באמצעות המדרסים מסתייעים המטופלים ביצירת פיזור מטיב של עומסים בכף הרגל. המדרסים המותאמים אישית למטופל יספקו את הריפוד הדרוש לשם טיפול בבעיה, תוך לקיחה בחשבון של פרמטרים חשובים נוספים כמו הצורך להפחית את העומס אשר מופעל על רגל המטופל בעת פעולות הליכה, ריצה וכדומה.

ואילו, באשר לרפידות נעליים, מדובר באמצעי עזר עבור נוחות המשתמש כאופן העיקרי לשימוש. המטרה היא בעיקר יצירת אלמנט הנוחות, והפרמטר הבריאותי מגיע גם הוא כתוצאה מכך. ההבדל המהותי שבין רפידות למדרסים הוא אם כך, למעשה, תלוי צורך. מאחר שרבים אינם מכירים רבות את ההבדלים, נהוג להתבלבל. המטרה העיקרית בשימוש ברפידות לנעליים לגברים ונשים היא לספק את התמיכה הדרושה, הריפוד, הקטנה של נעל גדולה וכדומה, וכך להטיב עבור המשתמש את פעולות ההליכה היומיומיות. באמצעות הרפידות יכול מי מאיתנו לעשות שימוש כמעט בכל סוג נעל שיחפוץ, בהתאמה לכך שירכוש את הרפידה הנכונה בענייננו.

כך שלמעשה נסיבות השימוש ברפידות לנעליים לגברים יהיו למשל נסיבות עבודה, טיול וכדומה, כאשר ישנו צורך לבלות את רוב יומכם בהליכה, ריצה או עמידה, ונוצר עומס ממושך על רגליכם. ובפרט, הצורך למשל לבצע הקטנת מידה אם הנעל גדולה מדי, או עבור מי מכם אשר סובל מאי אילו סיבות מריחות רגליים לא נעימים, שכן ישנן רפידות המפחיתות ריחות לא נעימים. השימוש ברפידות נעליים לא מצריך בעיה רפואית כזו או אחרת, ומצוי כפיתרון מעולה עבור מי מכם שמרגיש כי יש צורך לשדרג את חוויית הנוחות שלו בעמידה, הליכה או ריצה.

יוסי סוויסה

יוסי סוויסה

יוסי סוויסה מנהל ומייסד הפורטל הישראלי למדרסים. המפורטל המקיף והמקצועי ביותר בתחום המדרסים, כל מה שרציתם לדעת על מדרסים במקום אחד.

אהבתם? שתפו!
הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!