רוכבים על אופניים בחוכמה – התאימו מדרסים עכשיו!

הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
תפסיקו לסבול! השאירו פרטים עכשיו ותוך זמן קצר המדרסים יהיו אצלכם!

מדרסים מותאמים אישית לרוכבי אופניים

במהלך השנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במודעות לחשיבות שבהתאמת מדרסים אורתופדיים לעוסקים בסוגי ספורט שונים. היום רוכבי אופנים רבים לא מוותרים על מדרסים לאופניים גם אם מדובר על רכיבה ספורטיבית קצרה.

רבים בקרב הציבור הרחב מודעים כיום לעובדה מדרסים לאופניים אורתופדיים תורמים לשיכוך הזעזועים המופעלים על עמוד השדרה והרגליים. בזמן הנחיתה, מקפיצה או במהלך הדריכה על הרגל באופן כללי בזמן הפעילות ועדות לכך ניתן לראות בנתוני המכירות של המדרסים בימינו לעומת נתוני המכירות של המדרסים לפני עשור או שניים.

עם זאת, רבים לא מודעים לכך כי מדרסים לאופניים אורתופדיים בהתאמה אישית יכולים לסייע גם לעוסקים ברכיבה על אופניים. מדרסים מותאמים אישית יכולים להפחית את הסיכוי לפציעות ספורט בקרב רוכבי אופניים מצד אחד ולשפר את הביצועים של הרוכבים מצד שני.

שיפור ההישגים באמצעות מדרסים לאופניים

מדרסים לאופניים עוזרים ישירות לשיפור ביצועים ותורמים לבטיחות בזמן פעילות גופנית. התפקוד של כף הרגל של הרוכב בזמן הרכיבה מהווה את אחד הגורמים המשפיעים ביותר על איכות הרכיבה ועל היעילות האנרגטית של הרוכב. כף רגלו של הרוכב מעבירה את כוחות הדחיפה שמופעלים על ידי חלקי הרגל השונים אל הפדל ולפיכך כל זליגה אנרגטית תוביל לכך שפחות אנרגיה תעבור אל הפדל. כל סטייה במנח התקין של כף הרגל יכולה להוביל לזליגה של אנרגיה ולהאטה במהירות הרכיבה.

ליקויים במבנה של כף הרגל באים במקרים רבים לידי ביטוי בסטיות שונות שמאלצות את כף הרגל להתפתל באופן לא תקין בזמן שמופעל עליה משקל.בין האלמנטים השונים ברגל ובכלל זה יש להזכיר את העקב, את השוק ואת כריות כף הרגל, ישנן זוויות מסוימות.

במצבים בהם זוויות אלו אינן אופטימאליות, הדבר בא לידי ביטוי בהעברת אנרגיה לקויה משרירי הרגליים לפדל. לפיכך, על מנת ליהנות מאיכות הרכיבה הגבוהה ביותר, חשוב ביותר לדאוג להתאמת מדרסים אורתופדיים באופן אישי.

מניעת פציעות ספורט באמצעות מדרסים לאופניים

רבים לא מודעים לכך שקיים הבדל רב גם בין שתי כפות הרגליים. נעלי הרכיבה מעוצבות באופן כזה שאמור להתאים מבחינה אנטומית לרוב הרוכבים, אך אף נעל רכיבה לא לוקחת בחשבון את הסטיות מהנורמה. על מנת לתווך בין הנעל לכף הרגל באופן המושלם ביותר ישנה חשיבות עליונה לדאוג להתאמה של מדרסים לאופניים באופן אישי לכל רוכב ורוכב.

השימוש במדרסים אורתופדיים בהתאמה אישית מאפשר לחלק את העומסים הגבוהים המופעלים על כף הרגל באופן שווה בין כל האזורים בכף הרגל וכך למנוע מצב של שחיקת אזור מסוים בלבד והתפתחות דלקת באזור זה. הדבר דומה להבדל בין ניסיון לדחוף עצם כבד באמצעות אצבע אחת בהשוואה לניסיון לדחוף את אותו העצם באמצעות כל כף היד כולה.מדרסים

כמו כן המדרסים מאפשרים ליצור אחיזה טובה יותר של הרגל בנעל ומסייעים לשפר את יכולת בלימת הזעזועים של הנעל. כמובן שאין בסיס להשוואה בין הזעזועים שצריכים לעמוד בהם אנשים שעוסקים בריצה לזעזועים שמהווים את מנת חלקם של רוכבי האופניים, אבל גם הזעזועים החלשים עלולים להצטבר במהלך השנים לכדי נזק גדול.

אילו רוכבים יפיקו את המרב משימוש במדרסים אורתופדיים בהתאמה אישית?

באופן עקרוני כל רוכב אופניים יכול להרוויח מהתאמה של מדרסים לאופניים. עם זאת, את מרב התועלת יפיקו רוכבים תחרותיים שמעוניינים למנוע זליגות של אנרגיה בעקבות מנח לא תקין של כף הרגל וכן רוכבים שסובלים מבעיות שונות בכפות הרגליים. בין היתר מדובר על בעיות שונות כמו למשל דורבן, הלוקס ולגוס, דפורמציות שונות, בעיות הזעה שונות ועוד.

מדרסים לאופניים כיצד התהליך לרכישה והתאמה של מדרס אישי לרוכב אופניים עשוי להיראות?

כפי שכבר נגענו והעמקנו בשורות הקודמות, כאשר אנחנו רוכשים מדרסים לאופניים, אזי שבסופו של דבר מדובר על מדרסים אשר מותאמים בצורה אישית ובצורה מדויקת לכף רגלו של כל אדם ואדם. ההתאמה של המדרס לכף הרגל, היא אינה דבר של מה בכך, ומדובר על תהליך קצר ופשוט שאתם עשויים לעבור. התהליך להתאמת המדרסים עשוי להיראות כדלקמן:

  1. פגישה ראשונית – במהלך הפגישה הראשונית לרכישת מדרסים לאופניים, מטרתם הפגישה הינה לצאת לייצור המדרסים בהתאמה אישית, בהתאם לפגישה אשר בוצעה. לפי כך, במהלך פגישה זו, יילקחו ממכם מדדים שונים, ותעברו תשאול קצר, שלאחריו המכון לייצור המדרסים יוכל לצאת לדרך עם ייצור המדרסים שלכם.
  2. ייצור המדרסים ייצור המדרסים מתבצע כאמור על פי כל המדדים והתשאולים שבוצעו והלקחו בפגישה הראשונית
  3. פגישה נוספת במהלכה תגיעו למכון לייצור המדרסים, על מנת לבדוק האם המדרסים שיוצרו הם נכונים למידותיכם ולמטרות השונות שאתם צריכים אותם, זאת לדוגמת רכיבה על אופניים. אם יש צורך יבוצעו תיקונים כאלה או אחרים כדי שההתאמה תהיה מדויקת ומושלמת עבורכם
  4. מזל טוב! אתם מחזיקים בידכם זוג מדרסים לאופניים חדש ואיכותי!

כמה זמן מדרסים לאופניים אמורים להחזיק?

רוכבי אופנייםכאשר מדובר על מדרסים לאופניים, דעו לכם שמדובר על פריט שמרגיש לאורך זמן רב מאוד. אנשים רבים, טוענים שרכישת מדרסים היא רכישה אשר מתבצעת פעם אחת לחיים כולו.

לסיכום, בין אם אתם רוכבים על אופניים באופן חובבני ובין אם באופן מקצועי, מדרסים לאופניים יכולים להקל עליכם בצורה משמעותית ולהוריד עומס רב מכפות הרגליים, הברכיים והשרירים. כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור את המקום המתאים ביותר שם ייצרו עבורכם את המדרסים בהתאמה אישית. תוכלו לבדוק עם אנשים שאתם מכירים, למשל כאלה שאתם רוכבים איתם באימונים שלכם, או לבדוק דרך רשת האינטרנט ולבחור מכון מתאים

תוכלו להשאיר את הפרטים שלכם ואחד מהנציגים שלנו ישמח לחזור אליכם במהרה עם כל הפרטים לייצור מדרסים מקצועיים, איכותיים המיוצרים על בסיס הטכנולוגיות המתקדמות ביותר

אולי יעניין אותך גם:

המועצה לצרכנות קוראת להסדרה מהירה של תחום המדרסים בישראל

יוסי סוויסה

יוסי סוויסה

יוסי סוויסה מנהל ומייסד הפורטל הישראלי למדרסים. המפורטל המקיף והמקצועי ביותר בתחום המדרסים, כל מה שרציתם לדעת על מדרסים במקום אחד.

אהבתם? שתפו!
הפתרון נמצא במרחק נגיעה! השאירו פרטים עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!